Pixel
Stema României

Instituția Prefectului
Județul Prahova

Navigație mobilă
banda
Despre noi
Informații publice
Afaceri europene
Județul Prahova
Date de contact
Browser recomandat
Apasa !
Apasa !

Comunicate de presă - Ședință de instruire la Prefectură (publicat în 20.02.2013)

Astazi a avut loc la sediul Institutiei Prefectului o sedinta de instruire a secretarilor din primariile judetului Prahova condusa de doamna Rodica Paraschiv, subprefect.
Punctele ordinii de zi au fost urmatoarele:

1. Prezentarea Raportului de activitate in perioada 1.01.2012-31.12.2012 referitor la activitatea de verificare a legalitatii actelor administrative si aplicarii actelor normative si a activitatii privind aplicarea actelor cu caracter reparatoriu.

2. Prelucarea OMS 1284/2012, prezentarea OUG privind Programul national de dezvoltare locala, noutati introduse prin Codul de procedura civila privind atributiile autoritatilor administratiei publice locale.

3. Probleme privind aplicarea legilor fondului funciar, a procedurii de comunicare a actelor administrative in vederea exercitarii controlului de legalitate.

4. Sinteza activitatii privind starea civila in anul 2012, la nivelul judetului Prahova.

5. Importanta Fondurilor Structurale 2013&Perspectivele ciclului financiar 2014-2010 al Uniunii Europene pentru Romania. 

6. Masuri pentru prevenirea unor eventuale inundatii, ce trebuie intreprinse de comitetele locale pentru situatii de urgenta.

La instruire au participat:

  • Consilierii juridici din cadrul Institutiei Prefectului - Judetul Prahova, ce au in atributii exercitarea controlului de legalitate a actelor administrative, in calitate de reprezentanti ai prefectului;
  • Consilierul pe probleme de integrare europeana din cadrul Institutiei Prefectului Judetul Prahova;
  • Doamna comisar sef Doina Tapirdea - din cadrul Ministerului Afacerilor Interne - Directia pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date;
  • Doamna Zecheru Ornela - director general al Directiei de Evidenta Populatiei Judet Prahova;
  • Doamna Seminenco Gherghina - Sistemul de Gospodarire a Apelor Prahova.

Au fost prezenti 93 de secretari ai unitatilor administrativ-teritoriale impreuna cu ofiterii de stare civila.

Biroul de presă

Agenda de lucru a Conducerii
pentru 19.11.2017

Comunicate de presă

Ultimele informații adăugate

Legături utile

Sesizați faptele de corupție personalului Ministerului Administrației și Internelor la numărul de telefon
0800806806
linie telefonică gratuită a
Direcției Generale Anticorupție !
Link direct
MESAJ
SIPOCA
DEZVOLTAREA DURABILA ȘI EGALITATEA DE ȘANSE
UNIUNEA EUROPEANĂ
Fondul Social European
GUVERNUL ROMÂNIEI
Ministerul Administrației și Internelor
Inovație în administrație Programul Operațional "Dezvoltarea Capacității Administrative"
Site web integrat sistemului de management al documentelor "SIGEDOC"în cadrul Proiectului "Proceduri simplificate eficiență crescută la nivelul Instituției Prefectului Județului Prahova"Cod SMIS 11193 Proiect finanțat prin FSE/PO DCA
2017