Pixel
Stema României

Instituția Prefectului
Județul Prahova

Navigație mobilă
banda
Despre noi
Informații publice
Afaceri europene
Județul Prahova
Date de contact
Browser recomandat
Apasa !
Apasa !

Comunicate de presă - Masuri implementate pentru imbunătățirea activității serviciilor publice comunitare (publicat în 19.07.2016)

Pentru a imbunatati activitatea serviciilor publice comunitare, ce inregistreaza in aceasta perioada un numar de solicitari peste medie, Institutia Prefectului Judetul Prahova a luat urmatoarele masuri:

SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR REGIM PERMISE DE CONDUCERE SI INMATRICULARE A VEHICULELOR PRAHOVA

  • Programul de lucru la ghisee este intre 8.30 – 16.30, fara intrerupere, iar in ziua de joi, programul este 8.30-18.30.
  • Lucratorii examinatori desemnati pentru proba practica de traseu vor prelungi programul de lucru pentru examinarea tuturor candidatilor repartizati cand acest lucru se impune.
  • S-au intreprins demersuri pentru ocuparea tuturor functiilor vacante.
  • S-au luat masuri pentru reducerea in aceasta perioada a concediilor de odihna ale angajatilor si pentru a evita suprapunerea acestora.
  • Pentru reducerea timpului de asteptare la ghiseu si eficientizarea modului de lucru cu publicul, persoanele fizice si juridice pot face rezervari la adresa http://www.prefecturaprahova.ro/inmatriculare-auto-rezervare.html pentru inmatriculare auto.
  • S-au luat masuri pentru reconditionarea instalatiilor existente de aer conditionat si a fost achizitionata si instalata o noua unitate, de capacitate mare.

SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR PENTRU ELIBERAREA SI EVIDENTA PASAPOARTELOR SIMPLE PRAHOVA

  • Programul de lucru la ghisee este intre 8.30 – 16.30, fara intrerupere, iar in ziua de joi, programul este 8.30-18.30.
  • Incepand cu data de 18.07.2016, programul la ghiseu, in fiecare zi de luni, este prelungit pana la orele 18.30; aceasta situatie se va mentine atâta timp cat va fi necesar.
  • S-au făcut demersuri pentru ocuparea functiei vacante.
  • S-au luat masuri pentru reducerea in aceasta perioada a concediilor de odihna ale angajatilor si pentru a evita suprapunerea acestora.
ANEXA I date privind cresterea numarului de solicitari la Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor Prahova

  • Inmatriculari auto permanente/temporare/provizorii in perioada:01.01.2015 – 15.07.2015 = 25.963
  • Inmatriculari auto permanente/temporare/provizorii in perioada 01.01.2016 – 15.07.2016 = 27.351
  • Persoane care au obtinut permis de conducere ( nou, preschimbat, duplicate):

2015

2016

ianuarie

1546

ianuarie

1573

februarie

1458

februarie

1942

martie

1615

martie

2190

aprilie

1197

aprilie

3573

mai

1556

mai

2363

iunie

1590

iunie

2511

 

iulie

1831

(pana pe 15) iulie

1050

TOTAL 6 luni din anul 2015 =8.956

TOTAL 6 luni din anul 2016=14.158



  • Candidati inscrisi in vederea obtinerii permisului de conducere:Total candidaţi: Sem. I – 2015 / Sem. I – 2016
    • -inregistrati: 11 898 / 18.756
(se remarca un plus de 6.858 candidati in semestrul I 2016 fata de semestrul I 2015, adica + 57%)

Statistic, raportat la aceeasi perioada a anului trecut, numarul cererilor pentru inmatriculari auto a crescut cu 1.388, iar numarul candidatilor inregistrati in vederea obtinerii permisului de conducere a crescut cu 6.858.

ANEXA II date privind cresterea numarului de solicitari la Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea si Evidenta Pasapoartelor Simple Prahova

  • Eliberare pasapoarte temporare in perioada:01.01.2015 – 18.07.2015 = 3.799
  • Eliberare pasapoarte temporare in perioada:01.01.2016 – 18.07.2016 = 4.222
  • Eliberare pasapoarte electronice in perioada:01.01.2015 – 18.07.2015 = 9.475
  • Eliberare pasapoarte electronice in perioada:01.01.2016 – 18.07.2016 = 11.667
  • Total pasapoarte eliberate in perioada:01.01.2015 – 18.07.2015 = 13.274
  • Total pasapoarte eliberate in perioada:01.01.2016 – 18.07.2016 = 15.889
Biroul de presă

Agenda de lucru a Conducerii
pentru 20.11.2017

Comunicate de presă

Ultimele informații adăugate

Legături utile

Sesizați faptele de corupție personalului Ministerului Administrației și Internelor la numărul de telefon
0800806806
linie telefonică gratuită a
Direcției Generale Anticorupție !
Link direct
MESAJ
SIPOCA
DEZVOLTAREA DURABILA ȘI EGALITATEA DE ȘANSE
UNIUNEA EUROPEANĂ
Fondul Social European
GUVERNUL ROMÂNIEI
Ministerul Administrației și Internelor
Inovație în administrație Programul Operațional "Dezvoltarea Capacității Administrative"
Site web integrat sistemului de management al documentelor "SIGEDOC"în cadrul Proiectului "Proceduri simplificate eficiență crescută la nivelul Instituției Prefectului Județului Prahova"Cod SMIS 11193 Proiect finanțat prin FSE/PO DCA
2017