Pixel
Stema României

Instituția Prefectului
Județul Prahova

Navigație mobilă
banda
Despre noi
Informații publice
Afaceri europene
Județul Prahova
Date de contact
Browser recomandat
Apasa !
Apasa !

Comunicate de presă - Comunicat de presă-10-08.2012 (publicat în 10.08.2012)

La sediul Institutiei Prefectului au fost invitati primarii si secretarii unitatilor administrativ-teritoriale de pe raza judetului Prahova, cat si sefii celor 26 de oficii ale serviciilor publice locale pentru evidenta populatiei, in vederea transmiterii obiectivelor care vor fi urmarite la actualizarea listelor electorale permanente la data de 29 iulie 2012 in vederea transmiterii catre Curtea Constitutionala a numarului persoanelor unscrise in listele electorale permanente, pentru a se putea stabili daca Referendumul National pentru demiterea presedintelui Romaniei, din data de 29 iulie 2012, este valabil in conformitate cu dispozitiile art. 5, alin. (2) din Legea 3/2000 privind organizarea si desfasurarea referendumului.
Vor fi efectuate verificari, in conformitate cu „Memorandumul” aprobat de Guvernul Romaniei la data de 07.08.2012, ale datelor privind:

  • Persoanele decedate;
  • Persoanele care si-au pierdut dreptul de a vota;
  • Persoanele care au obtinut statutul de cetatean roman cu domiciliul in strainatate;
  • Persoanele care au pierdut cetatenia romana;
  • Persoanele al caror act de identitate a expirat si nu a fost reinnoit;
  • Persoanele care si-au schimbat domiciliul fara a fi radiate din lista localitatii rezidentei anterioare;
  • Persoanele care se identifica la un domiciliu intr-un numar ce nu se coreleaza cu suprafata locuibila si numarul de camere ale imobilului;
  • Persoanele care si-au schimbat numele prin casatorie, divort sau pe cale administrativa;
  • Persoanele cu resedinta/domiciliul in strainatate.

Verificarile se vor efectua in vederea identificarii cazurilor de neoperare a inregistrarilor potrivit modificarilor obligatorii impuse de aplicarea legii.
La intalnire au participat reprezentanti ai conducerilor Institutiei Prefectului, Consiliului Judetean, Primariei Municipiului Ploiesti, Directiei Judetene pentru Evidenta Populatiei, Biroului Judetean pentru Administrarea Bazei de Date, Casei Judetene pentru Asigurari de Sanatate, Casei Judetene de Pensii, Serviciului de Pasapoarte.

Biroul de presă

Agenda de lucru a Conducerii
pentru 24.11.2017

Comunicate de presă

Ultimele informații adăugate

Legături utile

Sesizați faptele de corupție personalului Ministerului Administrației și Internelor la numărul de telefon
0800806806
linie telefonică gratuită a
Direcției Generale Anticorupție !
Link direct
MESAJ
SIPOCA
DEZVOLTAREA DURABILA ȘI EGALITATEA DE ȘANSE
UNIUNEA EUROPEANĂ
Fondul Social European
GUVERNUL ROMÂNIEI
Ministerul Administrației și Internelor
Inovație în administrație Programul Operațional "Dezvoltarea Capacității Administrative"
Site web integrat sistemului de management al documentelor "SIGEDOC"în cadrul Proiectului "Proceduri simplificate eficiență crescută la nivelul Instituției Prefectului Județului Prahova"Cod SMIS 11193 Proiect finanțat prin FSE/PO DCA
2017